Mikä tärkeää asiantuntijuudessa?
Kirjanpitäjä, HR-assistentti, tiimivetäjä, markkinointipäällikkö tai toimitusjohtaja – muun muassa näitä kaikkia yhdistää asiantuntijuus. Se on sitä, että osataan joku asia työporukassa keskivertoa paremmin.
Selvitysten mukaan jo puolet meistä on nykyään asiantuntijoita ja määrä kasvaa jatkuvasti.
Suomen kasvu ja kehitys ovat asiantuntijuuden varassa.
Tällä pikakyselyllä selvitämme, mistä muustakin kuin hyvästä ammattiosaamisesta arvoa tuottava asiantuntijuus muodostuu.
Valitse seuraavista 15 vaihtoehdoista mielestäsi kolme tärkeintä:
- Vuorovaikutustaidot
- Itsensä johtaminen
- Strateginen ajattelu
- Työmenetelmien hallinta
- Prosessiosaaminen
- Ajanhallinta
- Projektiosaaminen
- Ratkaisukeskeisyys
- Ihmisten johtaminen
- Uteliaisuus
- Kokonaisuuksien ymmärrys
- Esiintymistaidot
- Kielitaito
- Ennakointiosaaminen
- Luovuus