Marco Mäkinen: Mitä talousosaajan pitää ymmärtää brändäämisestä? pe 12.5.
Moni suomalainen talousihminen on erittäin osaava, mutta turhan näkymätön. Oman työn arvostusta ja vaikuttavuutta voi kohentaa.
Marco Mäkinen
Marco on Suomen johtava brändi- ja markkinointistrategi. Hän on luennoinut, inspiroinut ja kirjoittanut brändeistä (Nokia Saga 1995, Brändi kulmahuoneeseen 2010, Bulkista brändiksi 2016) ja auttanut satoja yrityksiä menestymään (Neste, Kone, Finnair, Paulig, Fazer). Hänen elämäntehtävänsä on pelastaa Suomi rohkaisemalla suomalaiset kasvuun.
Talousosaaminen 2020
Tästä mukaan Talousosaaminen 2020 -seminaariin. Ainutlaatuinen päivä, jossa kuullaan sellaista, mitä toiset ei uskalla sanoa ääneen.
Kuusi eri näkökulmaa tulevaisuuden osaamiseen:
Taloushallinto 2025 – kirjanpitäjän kuolema?
Tehoja ja uusia tuulia raportointiin
Ohjelmistorobotit ja keinoäly taloushallinnon töissä
Elinikäinen oppiminen ja osaamispääoma
Verotus: mitä lainsäätäjällä ja verottajalla on mielessä?
Mitä talousosaajan pitää ymmärtää brändäämisestä?
Tule Sinäkin – kuulemaan asioista, jotka kannattaa tietää ja tunnistaa jo nyt!